***

Меню сайту
Категорії розділу
Спортивне життя [25]
Бібліотека [55]
АТО [19]
Класному керівнику [6]
Обласні методичні об'єднання [19]
Поділитись у:
Офіційні сайти
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Листопад » 3 » «Формування життєвих компетентностей особистості»
22:41
«Формування життєвих компетентностей особистості»

02 листопада у Березнівському лісотехнічному коледжі Національного університету водного господарства та природокористування відбулося методичне об’єднання викладачів суспільних дисциплін вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації Рівненщини.

«Хто думає про науку, той любить її,

  А хто її любить, той ніколи не перестає вчитися»

(Г. Сковорода)

Темою для обговорення було «Формування життєвих компетентностей особистості». З приємним теплим словом на відкриття засідання завітав директор Березнівського лісотехнічного коледжу НУВГП – Гончар Микола .

До приємних слів і побажань плідної праці директора приєдналася Купчишина Тетяна Володимирівна – голова методичного об’єднання, яка з великим натхненням та азартом відкрила засідання.

На засіданні заслухали викладачів суспільних дисциплін: Гоголя Володимира Васильовича «Формування та розвиток життєвих компетентностей студентів у процесі вивчення суспільних дисциплін»,  Невірковець Тетяну Михайлівну «Шляхи підвищення ефективності навчання в процесі вивчення суспільних завдяки впровадженню інновацій в освіті».

Після кожного виступу відбувалось обговорення актуальних проблем з даної теми, обмін досвідом застосування різних методик щодо підвищення ефективності навчання в процесі вивчення суспільних дисциплін.

Особливою родзинкою методичного об’єднання було відвідування відкритого навчального заняття з предмета «Історія України», яке провела викладач історії Шекель Оксана Іванівна на високому професійному рівні. Присутні учасники та колеги методоб’єднання залишились приємно враженими майстерністю педагога від проведеного відкритого уроку.

Компетентність життєвого проектування ставить на одне з перших місць професійне становлення особистості. Одержання професії дозволить, з погляду молоді, задовольнити різноманітні потреби й інтереси, посісти гідне місце в суспільстві, підвищить рівень добробуту і комфортність життя, надасть можливість реалізувати свої інтелектуальні й фізичні здібності.

Завданням, що стоїть перед педагогами ВНЗ, є не тільки формування професійної компетентності, але і створення сприятливих умов для збагачення духовних цінностей, засвоєння етичних норм поведінки і взаємин між людьми, виробленню ціннісно-смислових орієнтирів, виховання відчуття громадянськості і патріотизму.

Для того, щоб ці цілі матеріалізувалися, необхідно пройти довгий і нелегкий шлях постійної, цілеспрямованої співтворчості педагога і його студента, оскільки кращі духовно-етичні якості мимоволі не виникають, вони вимагають сходження особистості до високих ідеалів і цінностей.

Принципом педагогічної діяльності є взаємодія суб’єктів (викладач і студент) освітньо-виховного процесу в співтворчості. Активне навчання – імітаційно-ігрове моделювання, діалогове виховання й інші інтерактивні методики призводять до співтворчості вихователя і вихованця, внаслідок чого останній набуває комунікативних навичок; у нього з’являється необхідність і потреба одержувати знання самостійно, застосовувати їх в ситуації вибору вирішення проблеми, підвищується рівень загальної культури, формуються базові і чіткіше оформляються особистісні цінності і пріоритети, вивчаються культурно-історичні традиції свого народу, накопичується духовно-етичний потенціал. Індивідуальна свідомість студента, переробляючи інформацію, що надходить, намагається створити власний стиль життя, визначити своє місце в суспільстві – сьогоденні і майбутньому.

 

Переглядів: 195 | Додав: Nik1975 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Рівненський автотранспортний коледж НУВГП 2017