***

Меню сайту
Категорії розділу
Спортивне життя [26]
Бібліотека [56]
АТО [19]
Класному керівнику [6]
Обласні методичні об'єднання [19]
Поділитись у:
Офіційні сайти
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Жовтень » 2 » «Кохання – найсуворіший екзамен у житті»
11:15
«Кохання – найсуворіший екзамен у житті»
Любов – то відповідальність за ту людину, яку ти полюбив за її долю, за її майбутнє.
В.Сухомлинський
26 вересня на передодні відзначення річниці від дня народження В. Сухомлинського у групі Т – 22 було проведено виховний захід, мета якого полягала у  розкритті суті любові як вищого почуття. 
Кохання… Згадується  безсмертний  Шекспір...  Згадуються й  гуцульські Ромео та Джульєтта,  такі  пісенні  та  прекрасні,  хоч  i  трагічні почуття  Iвана  й  Марічки (М. Коцюбинський, «Тiнi забутих предків»), велика любов Марусі  Чурай, що «чолом сягала неба» (Лiна Костенко, «Маруся Чурай»), i світле кохання Лукаша i Мавки (Леся Українка, «Лісова пісня»)… Кохання окрилює людину, підносить над буденністю. Приходить це прекрасне почуття до людини в різному  вiцi. Але завжди кохання - це диво, i віриться, що воно триватиме вічно.
Жданюк Т.Б. та Мельник І.С. разом зі студентами провели кінотренінг на тему «Любов — це...». Під час заняття студентам було висвітлено, що саме означає любов, для чого вона нам потрібна і чи потрібна взагалі. Цьому почуттю присвячено безліч літературних творів, пісень, фільмів, передач. Розпочалось заняття з перегляду відеострічки про любов «Притча про любов». Після перегляду студенти поділилися враженнями, а викладачі підбили підсумки, що ж таке любов. 
Активно себе проявили студенти під час виконання інтерактивної вправи. Заходячи у клас, кожен отримав сердеч¬ко певного кольору, за яким згодом об'єдналися у групи за кольором. Кожна група повинна була написати листа на тему:
1.Що б сказав хлопець дівчині після опера¬ції, коли йому здалося, що вона його покинула?
2.Що б сказав хлопець дівчині, коли вирішив віддати їй свій зір?
3.Що хотів сказати хлопець дівчині вже після того, що він для неї зробив?
Під музику кожна група зачитувала свої листи. Мету заняття було досягнуто. Студенти отримали певний багаж знань про В.Сухомлинського та духовно збагатилися від висвітленої інформації та виконаних завдань.



Переглядів: 575 | Додав: oland | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
Чо за??? shock

Имя *:
Email *:
Код *:

Рівненський автотранспортний коледж НУВГП 2017