***

Меню сайту
Категорії розділу
Спортивне життя [26]
Бібліотека [56]
АТО [19]
Класному керівнику [6]
Обласні методичні об'єднання [19]
Поділитись у:
Офіційні сайти
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Лютий » 5 » «Загасити полум’я суперечки»
13:45
«Загасити полум’я суперечки»

Розпочати суперечку, як і ремонт, легко, а завершити – зась. Кожен прагне вийти з конфліктної ситуації переможцем, і навіть усвідомивши власну неправоту, зупинятися не бажає. Ось на таку тему, як «Загасити полум’я суперечки» 04 лютого для студентів гуртожитку № 2 проведено тренінг психологом коледжу Оленою Василівною.

«Життя – це процес вирішення нескінченної кількості конфліктів. Людина не може уникнути їх. Вона може лише вирішити, брати участь у виробленні рішень або залишити це іншим…»

                                                                                                   (Б. Вул)

Чому виникають непорозуміння й конфлікти?

Усі люди різні, мають різний досвід, різноманітні переконання, принципи, і ці аспекти інколи є перепоною для розуміння іншої особистості, правильного тлумачення її почуттів та сприймання її інтересів.

Конфлікт – це зіткнення протилежно спрямованих цілей, інтересів, позицій, думок чи поглядів опонентів або суб’єктів взаємодії. Конфлікти бувають різні… Конфлікт між двома людьми, між групами, колективами, націями, державами… В основі конфлікту – ситуація, під час якої розглядаються протилежні позиції учасників із будь-якого приводу: неможливість отримати те, що потрібно, чи те, що хочеться; різні погляди на одне й те саме питання.

«Сигнали» конфлікту:

● Дискомфорт. Інтуїтивно ми відчуваємо, що щось не так, хоча словами це сформулювати чи пояснити важко.

● Інцидент. Якась дрібниця спричиняє тимчасове хвилювання чи роздратування. Опонент потрапляє під «гарячу руку».

● Непорозуміння. Хтось щось неправильно почув або зрозумів, комусь недослівно було передано інформацію, когось переплутали і, як наслідок, спалахує конфлікт.

● Напруженість. Цей стан заважає спокійному сприйняттю іншої людини, її дій. Наші почуття стосовно цієї людини змінюються в гірший бік. Ситуація стає напруженою, у будь-який момент може виникнути сварка.

● Криза. Це важкий стан у житті людини, спричинений захворюванням, втратою друга, грошей, становища.

«Конфлікти – це норма життя. Коли вам здається, що у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс»

                                                                                         (Ч. Ліксон)

Конфлікти є частиною повсякденного життя, і не власне конфлікт є проблемою, а те, як ми на нього реагуємо. Наша реакція на конфлікт залежить від того, наскільки ми вміємо його вирішувати і цьому треба вчитися.

Отже, зазвичай конфлікт виникає, коли одна людина дозволяє собі ображати іншу. Невміння спілкуватися посилює суперечку і призводить до опору.

Студенти охоче взяли участь у тренінгу, в якому поглибили свої  знання про конфлікт, способи врегулювання конфліктних ситуацій; вчились формувати позитивне ставлення до людей та контролювати власні дії.

Переглядів: 164 | Додав: Nik1975 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Рівненський автотранспортний коледж НУВГП 2017