***

Меню сайту
Категорії розділу
Спортивне життя [27]
Бібліотека [60]
АТО [20]
Класному керівнику [6]
Обласні методичні об'єднання [19]
ЗНО [2]
Поділитись у:
Офіційні сайти
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Травень » 12 » «Збережемо репродуктивну культуру особистості!»
07:40
«Збережемо репродуктивну культуру особистості!»

…Сімейне виховання торкається найпотаємніших сторін життя дітей, яких оминають у суспільному вихованні. Це багатство емоційного світу, що закладається родиною, стає фундаментом сфери почуттів особистості. Сім’я виховує дитину не якимись «заходами», а всім способом свого життя. Але складність статевого виховання молоді в першу чергу пов’язана із відсутністю у батьків знань і емоційним напруженням при бесідах на теми статевого спілкування…

Саме вони виявляються основним джерелом інформації про статеві відмінності і сексуальну поведінку. Ця інформація безпосередня, відверта, реалістична, але дуже неточна, часто брутальна. Ми не можемо не визнати існування особливої, переважно прихованої від очей дорослих, дитячої субкультури. Характерна її риса - демонстративне протиставлення «правильному» світу дорослих і навіть пародіювання цього світу, що дозволяє дітям відчути свою самостійність, затвердити власні норми і цінності.

Тому з приводу цих актуальних проблем психолог коледжу, Олена Василівна, організувала зустріч студентів з керівником Рівненського обласного  благодійного фонду «Наше Майбутнє» - Рибчук Людмилою Віталіївною і психологом Центру СНІДу – Павлюк Світланою Миколаївною.

На зустрічі студентам надано важливу інформацію з питань репродуктивної культури особистості, в доступній формі висвітлено питання формування сексуальності людини та різні статеві відхилення, а основну увагу наші гості зосередили на попередженні захворювань, що передаються статевим шляхом.

Саме в середовищі однолітків дитина може відчувати себе як представника статі, апробувати засвоєні статеві рольові установки. Поведінка значною мірою буде залежати від того, які правила існують у даній конкретній компанії. Сюди приєднується потужний вплив ЗМІ, які грубо спотворюють реалії сексуальної любові. Підкреслюється саме фізіологічна сторона сексуальних відносин.

Прихильники іншого підходу до статевого виховання зводять його до питань статевої освіти; виходячи із переконання, що безглуздо закликати підлітка змінити свою поведінку, і тому основну увагу треба приділяти фізіологічним аспектам статевого дозрівання, сексуальних відносин і питань контрацепції. Застосування такого підходу в США показало, що сексуальна активність стала вище на 50%. Це сталося тому, що увага акцентувалася на даній темі, а моральне підґрунтя - відсутнє. Проте, зазвичай, істина знаходиться посередені. Необхідно не тільки і не стільки вести статеву просвіту, скільки саме статеве виховання в широкому сенсі, який в даному випадку необхідно розуміти як процес, спрямований на формування якостей, рис, властивостей, установок особистості , які визначають ставлення людини до представників іншої статі. Потрібно прагнути, щоб в сучасної молоді з’явилося почуття соціальної відповідальності у взаєминах між людьми, формувалося адекватне розуміння дорослості, таких понять, як мужність і жіночність.

При такому підході статеве виховання включає:

1.Анатомо-фізіологічну та гігієнічну частину:

- статеве дозрівання;

- особиста гігієна;

- інформація про ІПСШ.

2.Соціально-психологічна частина:

- поняття мужності і жіночності,

- психологія міжособистісних відносин,

- культура спілкування,

- моральні основи стосунків хлопців і дівчат,

- любов як вище людське почуття,

- шлюб, поняття готовності до шлюбу.

Тобто все те, що виховує цілісну особистість жінки і чоловіка, які здатні адекватно усвідомлювати і переживати свої фізіологічні і психологічно особливості, встановлювати оптимальні відносини з людьми своєї і протилежної статі у всіх сферах життя (суспільне життя, подружжя, батьківство, дозвілля тощо), все це складає статеве виховання. Головним його результатом має стати уміння вирішувати виникаючі в житті реальні проблеми, пов’язані зі ставленням статей. Для того, щоб досягти цієї мети, такого роду виховання має починатися з раннього віку і має бути систематичним.

Переглядів: 153 | Додав: Nik1975 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Рівненський автотранспортний коледж НУВГП 2017